Members

Blog Posts

July Birthstone: All You need to know About Ruby Birthstone

Posted by Ashley Lopez on May 9, 2024 at 5:04am 0 Comments

Who can unsee the exquisite red of rubies? The energetic color of this gemstone is enough to grab the eyeballs. Those born in July can proudly call it their birthstone by celebrating the beauty of the “king of precious gems.” Ruby holds great affection in the hearts of many jewelry admirers. This stone has relevance from medieval times and is associated with passion and devotion. This exemplary creation has got its place fixed in the list of valuable gems.

Visit Us:-…

Continue

これらの女性は実際に彼氏を送って大人の人形を体験させました...

みんなさんは好奇心からそれをチェックし、中国で作られた物理的な人形が世界市場の80%から90%を占めることを発見しました。

実際、みんなさんの印象の人形は次のようになっています。

現在のシリコンラブドールがとてもリアルである理由は、中国で行われた細かい操作によるものです(ps:この段落の画像素材の一部は「1つ」から来ています)

髪の毛から爪まで、眼球から肌まで、細部や質感はすべて、労働者の忍耐力の結果です。

すごく売れているそうですが、発売と同時に在庫切れになりました(広告ではありません!羊はちょっとワクワクします~~

やあ!興味のある姉妹は自分で検索します。

しかし、ヤンの目には、これは実際には男性の力への比較的あいまいな女性の降伏です。誰もが男性の性的ニーズが常に優先されることをデフォルトにしていますが、男性も人間であり、高い知能指数と自制心を持っていることを誰もが知っています。

ちょっと考えてみてください。女性のラブドール体験ホールがある場合、夫はそれを許可しますか?

独身者は、家に帰ると「人」が待っていて、一人でいるときに孤独や躊躇がなくなることを望んでいます。

彼らは、この種の心理的補償が実際のものよりはるかに長続きすると考えて、人形に彼らの愛の一部を置きました。


Post image

https://www.bijindoll.com/product-p17255089.html

「妻は私と離婚しています。私は彼女がとても恋しいです。私は他の人と一緒にいたくないです。私は妻の形をしたリアルドールが欲しいだけです。私は彼女を永遠に去ることは決してありません。」

彼らは変質者ではなく、ただの普通の人々です。

たとえば、日本は「妻」と呼ばれるAIを開発しました。これは、実在の人々に非常によく似ています。

多分近い将来「夫」がいるでしょう〜

Views: 0

Comment

You need to be a member of On Feet Nation to add comments!

Join On Feet Nation

© 2024   Created by PH the vintage.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service